Potíže s naftou



Název článku asi není zcela přesný, protože nafta jako taková sama asi moc potíží nenadělá. Potíže dělá spíše to, co se s jejím používáním snoubí. Když ji totiž nalijeme do nádrže, měli bychom potom také vědět co je a mít takzvané AdBlue. Tato věcička je určena k tomu, aby snížila emise na přijatelnější míru. Ta věc samotná je vlastně kapalina, v podstatě jde o roztok nejčistší močoviny. V autě je pak ještě systémem selektivní katalytické redukce (SCR). Nebo něco hodně tomu podobného a když tedy vůz jede, automat si hlídá hladinu, respektive množství v nádrži a automaticky je reguluje.

doplnění paliva

Bohužel, tento systém není ke spokojenosti řidičů. Přináší více problémů nežli užitku. Proto jej lidé nemají nijak rádi a jen na něj víceméně nadávají. Proto se ho také zkouší nějakým způsobem zbavit. A právě tohle může skončit naprostou katastrofou, totiž nepojízdností vozu samotného. Ovšem jen tehdy když to dělá někdo, kdo tmu nerozumí. Samozřejmě, že se tento systém dá vyřadit stejně jako všechny ostatní. Jen je třeba to udělat odborným způsobem, k čemuž může posloužit například emulator adblue new holland Vypnuti-scr-dpf. Tato věcička je softwarová záležitost, a proto jí také rozumí jen odborníci.

tankovací pistole

A ti, kteří tomu rozumí dokážou právě naprosto bezpečně vyřadit z provozu to, co bude vaše přání. A pozor, ne že by něco poničili, nebo vyhodili. Všechno po tomto zásahu zůstává na svých místech, takže je možno celý systém v poklidu a vcelku jednoduše nahodit. Vy sami to nedokážete a nedoporučuje se, abyste to zkoušeli. Jak to končívá jsme zmínili o něco výše. Je lépe se skutečně spojit s odborníky, kteří naprosto přesně vědí, co dělají a kam mají sáhnout. Nestojí ta zase tolik, aby vám to stálo za to riziko, že si zablokujete celé auto a marně se pak budete snažit nastartovat. K těm odborníkům se pak dostanete kliknutím na odkaz.