Jak vyfotit nemovitost, aby upoutala pozornost


Prodej nemovitostí probíhá jako běžná realitní činnost již desítky let. Úspěch tohoto počínání bychom mohli rozdělit do tří základních částí:

Makléřovo charisma – to, co by úspěšný makléř měl mít bezpodmínečně v sobě, je charisma. Při prodeji nemovitostí jste v kontaktu s lidmi, ať už osobním, nebo telefonickém a e-mailovém. Vaše charisma je vždy hlavním hnacím motorem veškerých realitních operací.

zajímavý interiér

Osobní prohlídka – jestliže objekt zaujme na fotografiích, a svým popisem, přichází na řadu osobní prohlídka. Tam se obvykle rozhoduje „o bytí a nebytí“. A právě zde do hry vstupuje osobní charisma nejvíc.

Fotografie – popsat objekt k prodeji je jednoduché, většinou jde o strohá fakta, jako je velikost prostor, dispoziční řešení, stavební materiál a technologie, stav objektu a jeho stáří atp. Mnohem obtížnější je ale dům, chatu, pozemek nebo dokonce hrad nebo zámek vyfotit. Teď si možná poklepete na čelo, co je na tom, prostě popadnu do ruky mobil nebo foťák, a cvakám jeden snímek za druhým. Cvakat fotky jednu za druhou umí i malé dítě, ale vytvořit je tak, aby byly poutavé, nedokáže někdy ani zkušený profesionál.

interiér domu

Fotím s citem – na focení interiéru i vnějšího pláště budov nebo pozemků potřebujete mít cit, měli byste mít v malíčku kompozici, abyste zaujali fotkou pozornost, a naopak nikoho hned na první pohled neodradili. Koncept a kompozice jsou na fotografování nejobtížnější, je to podobné, jako namalovat obraz tak, abyste konkurovali Vincentu van Goghovi či Claude Monetovi.

Rozlišení fotografií – chcete prezentovat nemovitost a fotíte fotky v malém rozlišení, které jsou při zvětšení natolik rozmazané, že si jen kazíte zrak? Pak raději nic neprodávejte ani nepronajímejte. Vysoké rozlišení fotek je základ, a nemáte-li povědomí, o čem je řeč, pozvěte na focení nemovitostí scan360.cz raději profesionály.